In onze webshop verzenden wij:
Volg je pakje via Tracktrace
Je kunt je bestelling volgen via tracktrace die je ontvangt van PostNL, DHL of DPD. Je krijgt deze pas als het pakje ingescand is bij het sorteercentrum. De mail met je tracktrace niet ontvangen? Kijk in je spambox en kijk of je het juiste mailadres hebt ingevuld.
Niet thuis als de postbode komt?
De postbode komt 1x het pakket thuis aanbieden. Mocht je niet thuis zijn op het moment dat jouw bestelling wordt aangeboden, geen probleem hij gaat dan automatisch naar een afhaalpunt. Je kunt dan je bestelling binnen 2 weken ophalen op het dichtstbijzijnde afhaalpunt met het briefje dat de postbode bij je achtergelaten heeft in de brievenbus. Haal je het pakje niet op en komt het retour naar ons dan brengen wij de verzendkosten van € 11,00 in mindering omdat je gebruik maakt van onze retourservice.
LEVERTIJD
Wij leveren bestellingen zo snel mogelijk uit. Bestellingen worden verzonden van maandag t/m zondag. De bezorging van de bestellingen is van maandag t/m zaterdag.
PRODUCT NIET VOORRADIG
Een enkele keer komt het voor dat een product niet op voorraad is of tijdelijk een langere levertijd heeft bij onze leverancier. In de meeste gevallen hebben wij het product binnen 1-2 dagen in huis. Soms duurt het langer omdat het bij de leverancier ook uitverkocht is. Hiervoor enkele weetjes:
BETALINGEN
Wij verzenden bestellingen uitsluitend na ontvangst van je betaling.
SUGGESTIES & KLACHTEN
Onze webshop is constant bezig om haar klanten nog beter van dienst te zijn en stellen je mening/suggestie daarom erg op prijs. Je kunt suggestie(s) sturen naar [email protected]
Wij proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te houden. Heb je desondanks alles toch een klacht over onze service of een product, stuur je klacht dan naar [email protected] en je krijgt binnen 48 uur een reactie op je suggestie of klacht.
ALLERGISCHE REACTIE
Indien er een allergische reactie optreedt, nemen wij alleen producten retour die ongeopend en ongebruikt zijn binnen 2 weken na levering volgens het herroepingsrecht. Producten die wel gebruikt of geopend zijn, kunnen wij helaas niet retour nemen.
MANKEMENT
Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product en stuur het naar ons op per mail.
CONTACT GEGEVENS
Onze webshop is een onderdeel van Dermaskin te Ewijk. Bij Dermaskin kun je ook terecht om de behandelingen te ondergaan met deze merken. Huidspecialiste Marian Janssen heeft meer dan 27 jaar ervaring en het Dermaskin team is volledig getraind door deze merken. Regelmatig volgen we trainingen om op de hoogte te blijven. Bij Dermaskin werken we ook dagelijks met deze merken, hierdoor krijg je het optimale advies over de producten en behandelingen.
DERMASKIN WEBSHOPS
Eigenaresse & Huidspecialist Marian Janssen
Julianastraat 1-C
6644 BN Ewijk
tel. 0487 - 524 574
Kamer van Koophandel 16086487
BTW nr : NL001899798B81