Menu
EUR
  • Voor 23:30 besteld? Dezelfde dag verzonden*
  • Weekend : verzending tot zondag 16:30 uur*
  • GRATIS verzending PostNL Nederland

14 Dagen bedenktijd

Retourneren

Toch niet tevreden met je aankoop? Je hebt 14 dagen de tijd om gebruik te maken van het herroepingsrecht en vervolgens nog 14 dagen om producten terug te sturen.

Een berichtje van ons vooraf

Wij doen er alles aan om je pakje zo snel mogelijk te bezorgen en willen dit zo duurzaam mogelijk doen. We verzenden je pakje gratis vanaf een bepaald bedrag. Maar dit wil niet zeggen dat er géén verzendkosten betaald hoeven te worden, wij betalen deze namelijk voor je aan bijv. PostNL. Als wij een pakje naar je versturen kost ons dit ongeveer 15 euro incl. verpakkingsmateriaal, extra toeslagen voor het verzenden enz. We willen je daarom ook vragen als je een bestelling plaatst om je pakje af te halen bij het afhaalpunt of producten te bestellen omdat je ze nodig hebt. Wij proberen zo duurzaam mogelijk te zijn en krijgen hierin ook tips van onze klanten. Doe je mee met ons?

Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst

  • Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden je bestelling te annuleren.
  • Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd.
  • De directe kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening, ook als het pakket niet afgehaald wordt bij het afhaalpunt of geweigerd en retour komt naar ons.
  • Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
  • Stuur je het hele pakket retour, dan ontvangen wij ook graag de gift / samples retour. Wil je deze toch graag houden en zitten ze niet bij je retourzending dan brengen wij 5 euro per gift / sample in mindering op het totaalbedrag.
  • Mocht het product(en) beschadigd zijn kunnen wij een waardevermindering van maximaal 100% in rekening brengen.
  • Om gebruik te maken van dit recht, stuur je een mail naar [email protected] waarna je van ons een retourformulier ontvangt. Doe dit formulier in de doos zodat wij weten van wie het is.
  • Wij accepteren alleen retouren via PostNL omdat alleen daarvan een afhaalpunt bij ons in de buurt zit mochten wij niet aanwezig zijn. Wij zijn niet verantwoordelijk voor retour zendingen die vermist raken bij de post. Bewaar daarom altijd je T&T tot alles verwerkt is en stuur je pakket verzekerd retour.
  • Voldoet je retour aan onze retourvoorwaarden dan zullen wij vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken zullen niet gecrediteerd worden. Ook 2e kansjes kunnen niet worden terug gezonden.
  • In verband met het milieu en om zoveel mogelijk plastic te vermijden zijn leveranciers bezig om al het plastic te verwijderen. Het kan gebeuren dat je producten ongeseald ontvangt. Deze nemen wij i.v.m. gezondheidsbescherming of hygiëne niet meer terug omdat wij niet weten wat er mee gebeurd is. Zo weet iedereen die bij ons besteld dat ze de 1e eigenaar zijn van dit product en kunnen wij achter de kwaliteit blijven staan die wij leveren.
  • Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je besluit de overeenkomst te herroepen en aan ons hebt medegedeeld terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de producten terug stuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
  • De directe kosten voor retourzending zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren je om het aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt bij jou, bewaar de T&T.
  • Wij storten het geld terug via de methode waarmee je betaald hebt zoals Ideal, Klarna, Paypal enz. en dit kan een paar dagen in beslag nemen nadat wij hem verwerkt hebben.

Ruilen

Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product.

  • De directe kosten voor het retour zenden om iets om te ruilen zijn voor je eigen rekening.
  • Controleer ook altijd even je bestelling of bevestigingsmail op eventuele fouten. Neem direct contact met ons op als je een fout constateert, soms kunnen wij het dan nog aanpassen, helaas niet altijd omdat alles bij ons geautomatiseerd is en we ook niet 24 uur per dag bereikbaar zijn.

Allergische reactie

Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt, dit is nooit uit te sluiten. Nadat je een allergische reactie hebt gehad kunnen we helaas producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden (geopend / gebruikt) om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken retour nemen. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.

Weet je van jezelf dat je snel een allergische reactie hebt? Neem even vooraf aan je bestelling contact met ons op of maak een afspraak in onze praktijk Dermaskin in Ewijk zodat wij een allergietest bij je kunnen doen. 

Het product of pakket is beschadigd

Wij doen ons uiterste best om alles goed te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit. Is een product of pakket beschadigd bij levering? Dit is natuurlijk heel vervelend. Even wat weetjes:

  • Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, weiger het pakket en neem het dan niet aan, laat de postbode het retour afzender sturen. Maak eventueel een foto van het pakket en stuur het naar ons zodat wij op de hoogte zijn.
  • Neem je een beschadigd pakket toch aan dan ga je volgens de voorwaarden van PostNL akkoord met de beschadiging en ben je hiervoor zelf verantwoordelijk. Wij kunnen dan niets meer voor je betekenen.  
  • Stuur even een mailtje naar [email protected] met de foto van het pakket zodat wij weten dat het pakket retour komt en beschadigd is.
  • Stuur nooit een product retour naar ons zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Soms is iets heel gemakkelijk op te lossen.
  • Je krijgt van ons instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld.
  • Blijkt uit onderzoek dat het product niet opzettelijk kapot gemaakt, krijg je een nieuwe toegestuurd. De verzendkosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening indien het teruggestuurd zal moeten worden. 
  • Je ontvangt van ons een retourlabel en het pakje mag je afgeven bij een PostNL punt. Bewaar het bonnetje van afgifte tot alles verwerkt is.
  • Is een product opzettelijk beschadigd, dan gaan wij dit niet vergoeden. Heb je het product al terug gestuurd naar ons dan vergoeden wij niet de verzendkosten die je gemaakt hebt voor het retour sturen. Wil je het product weer terug gestuurd hebben dan zul je ons vooraf de verzendkosten moeten betalen voor het retour sturen.
  • Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product + de verzenddoos + batchnummer en stuur het naar ons per mail. 

Heb je ondanks alles toch een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als niet alles naar wens is verlopen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. We zullen onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via een geschillencommissie. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze gegevens

Mijn Huid Shop by Dermaskin webshops
Julianastraat 1-C (dit is géén retouradres voor pakketten)
6644 BN Ewijk

Contact formulier >

[email protected]

KVK : 16086487

BTW nummer : NL166845814B01

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »