Menu
EUR
  • Voor 23:30 besteld? Dezelfde dag verzonden*
  • Weekend : verzending tot zondag 16:30 uur*
  • GRATIS verzending PostNL Nederland

Verzenden & bezorgen

Wij verzenden 7 dagen per week met PostNL

Door ons volledig geautomatiseerde systeem staan wij er om bekend dat wij snel leveren omdat wij op werkdagen verzenden tot 23:30 uur en in het weekend (incl. zaterdag) voor zondagmiddag 16.30 besteld is leveren op maandag*. Doordat wij deze snelle service kunnen bieden is het helaas niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen nadat wij je bestelling hebben ontvangen. Hij gaat meteen in het "picking process" waarna we niets meer kunnen wijzigen. Controleer daarom je bestelling goed voor je op de verzendknop klikt.

Goed om te weten

Wij behouden ons het recht voor om toch naar een ander afhaalpunt te leveren of toch te leveren bij je thuis ondanks dat je een afhaalpunt hebt gekozen. Dit omdat wij aan regels zijn gebonden door o.a. betaalproviders. Ook kijken wij naar de hoogte van het bedrag van je bestelling. Hou daarom altijd je T&T in de gaten en kijk goed waar het naar toe gaat.

Levertijd even in het kort:

PostNL

  • maandag t/m vrijdag PostNL + DPD : bestelling ontvangen voor 23.30 uur worden dezelfde dag verzonden*. Levering de volgende dag (mits voorradig en afhankelijk van de snelheid van de vervoerder).
  • zaterdag PostNL : besteld voor 23.59 uur dan is de levering op maandag* (mits voorradig en afhankelijk van de snelheid van de vervoerder)
  • zondag PostNL : besteld voor 16.30 uur dan is de verzending op zondag en de levering op maandag* (mits voorradig en afhankelijk van de snelheid van de vervoerder)

DHL

  • verzending op werkdagen tot 22:00 uur
  • verzending naar een DHL afhaalpunt
  • géén weekend verzending mogelijk

DPD

  • voor DPD gelden andere verzendtijden : op werkdagen (ma-vr) voor 23.30 besteld is dezelfde werkdag verzonden
  • in het weekend is er geen verzending met DPD mogelijk
  • naar België kan het pakket iets langer onderweg zijn

Met de leveringen zijn wij afhankelijk van de snelheid van PostNL en kunnen daarom nooit garanties geven op de levertijd (dag van levering), geen enkele webshop kan dit. Onze ervaring is dat 99% van onze klanten het pakket de volgende dag in huis heeft maar dat het soms iets langer kan duren.

Vertraging levering door PostNL en DPD

Helaas zijn wij nadat wij je bestelling verzonden hebben afhankelijk van de snelheid van leveren van de vervoerder. Mocht daar een storing of vertraging zijn kunnen wij hier niets aan doen. Ook als het heel druk is kan het langer duren dat je pakje geleverd zal worden. Neem dan ten alle tijde eerst contact op met de vervoerder (PostNL) als je daar vragen over hebt. 

Verzending en de eventuele kosten

In onze webshop verzenden wij uitsluitend binnen Nederland en België. Het merk iS Clinical mag door Nederlandse webshops niet in België geleverd worden.

PostNL Nederland

  • gratis bezorgen naar een PostNL afhaalpunt
  • bij je thuis bezorgen € 1.95 
  • niet bij buren bezorgen € 2.45
  • bij je thuis bezorgen LET OP : kies je voor thuis bezorgen, de postbode komt 1x aan de deur en ben je niet thuis dan gaat hij automatisch naar een afhaalpunt. Dit is een voorwaarde van PostNL waar wij geen invloed op hebben. De verzendkosten vervallen hier niet door.

Verzending België

Naar België verzenden wij alleen nog naar afhaalpunten.

  • PostNL Belgie : € 2.95 als bijdrage in de extra toeslagen naar België. 
  • DPD België : € 2.95 als bijdrage in de extra toeslagen naar België. 

Beschadigd pakket ontvangen

  • Weiger ten alle tijde een beschadigd pakket, volgens de voorwaarden van PostNL ga je akkoord met de beschadigde doos als je de beschadigde doos in ontvangst neemt en kunnen wij geen onderzoek meer instellen.
  • Heb je toch een beschadigd pakket ontvangen en de beschadiging niet gezien? Geef dit binnen 1 dag na ontvangst door aan ons. Het formulier dat je van ons ontvangt dien je binnen 1 dag volledig ingevuld aan ons te mailen, wij gaan dan een onderzoek voor je instellen. Na deze periode kunnen wij het niet meer in behandeling nemen als beschadigde zending. Stuur ons ook foto's van alle kanten van de doos waarop duidelijk de beschadigingen te zien zijn. Maak ook direct een foto met alle producten in de doos incl. vulmiddel. Bewaar altijd de doos tot het gehele onderzoek is afgelopen. PostNL kan nog om de doos vragen. Lever je de gevraagde info niet aan dan kunnen wij helaas de klacht niet in behandeling nemen omdat PostNL deze zal weigeren.

Feestdagen en drukte

Wij verzenden niet of hebben aangepaste verzendtijden op feestdagen. Ook kan het zijn tijdens de feestdagen, Black Friday, Cyber Monday en de drukke decembermaand dat je pakje iets langer onderweg is dan je van ons gewend bent i.v.m. de drukte bij de vervoersbedrijven. Iedereen doet zijn best om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Wij kunnen dit proces helaas niet versnellen, bestel daarom op tijd je producten.

Product niet voorradig

Een enkele keer komt het voor dat een product niet op voorraad is of er zijn er die dag ontzettend veel van dat product(en) verkocht zijn en dan zitten wij te wachten op een nieuwe levering van deze product(en), dit gaat heel snel. In de meeste gevallen loopt je pakje een vertraging op van 1 werkdag. Wacht even rustig af en neem pas contact met ons op als het langer duurt dan 5 werkdagen. Is een product uitverkocht bij onze leverancier en zit er een lange levertijd op dan nemen wij zelf contact met je op. In de meeste gevallen staat dit dan ook aangegeven op onze webshop.

Even in het kort als wij zitten te wachten op je product van onze leverancier:

  • verzending is dan binnen 2-5 werkdagen : je krijgt van ons geen bericht en de gemiddelde levertijd is 3 werkdagen
  • verzending duurt langer dan 5 werkdagen : je krijgt van ons bericht per email of telefoon (kijk ook even in de spambox als je geen mail of telefoontje ontvangen heb) en samen kijken we naar een oplossing.

Volg je pakje via je T&T en/of PostNL app

Als wij je pakje verzonden hebben en het is ingepakt dan ontvang je een email met je track&trace maar je kunt hem ook volgen via je PostNL app. Heb je geen T&T mail ontvangen? Kijk in je spambox of neem contact op met de vervoerder. Wij kunnen hierin helaas niets voor je betekenen omdat je deze mail niet van ons krijgt. Kijk ook even of je het goede emailadres hebt ingevuld tijdens je bestelling. Als dit verkeerd is ingevuld krijg je geen T&T.

Niet thuis bij aflevering?

Kies je voor thuis bezorgen en je bent niet thuis bij bezorging? De postbode geeft soms je pakje af bij je buren of hij brengt hem direct naar een afhaalpunt waar je hem de volgende dag kunt afhalen. Hij zal niet voor een 2e keer bij je thuis komen. Ook laat hij géén briefje meer achter in de brievenbus, je kunt alles volgen in de PostNL app. Met je T&T kun je zien waar je pakje is. Bij een PostNL afhaalpunt kun je hem binnen 1 week met je legitimatiebewijs afhalen. Na deze tijd gaat het pakje retour naar ons en zijn er retourkosten aan verbonden. Als je van tevoren weet dat je niet thuis bent, laat je pakje dan meteen bij een afhaalpunt bezorgen, dit gaat sneller.

Wil je niet dat je pakket bij je buren bezorgd gaat worden, klik dan thuis bezorgen en niet bij buren aan. Doe je dit niet dan geef je ons en de vervoerder toestemming om het pakket te leveren bij de buren en ben je zelf verantwoordelijk als het bijv. kwijt raakt. 

Neerzettoestemming, niet doen!

Geef je toestemming om je pakket rondom het huis ergens neer te laten zetten dan is dit je eigen verantwoordelijkheid. Raakt het pakket kwijt hierdoor dan kunnen hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden omdat je hiervoor toestemming hebt gegeven. Weet je dat je niet thuis bent, laat het direct bij een afhaalpunt bezorgen. Woon je in een flat, dan is ons advies om het ook bij een afhaalpunt te laten bezorgen of zorg dat je thuis bent als de bezorger komt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die overal neergegooid worden, om dit te voorkomen bieden wij afhaalpunten of pakket automaten aan.

Pakketten die niet afgehaald worden of retour komen

Voor pakketten die niet afgehaald worden op het afhaalpunt of worden geweigerd en retour komen naar ons berekenen wij € 11.00 retourkosten. Dit bedrag brengen wij in mindering op het bedrag wat we terug storten op je rekening.

Pakket vermist?

Is je pakket vermist? Geef dit binnen 2 dagen na aflevering door aan ons. Je ontvangt een formulier van ons waarmee wij een onderzoek kunnen instellen bij PostNL. De uiterlijke melding is binnen 26 dagen daarna is het niet meer mogelijk om een onderzoek in te stellen en kunnen wij niets meer voor je betekenen. Wij willen je daarom vragen om dit binnen 2 dagen na aflevering te doen zodat we meteen actie kunnen ondernemen.

Overzicht dag van levering

Bestelling geplaatst   Bezorgdag
Maandag : voor 23:30 uur    Dinsdag
Dinsdag : voor 23:30 uur   Woensdag
Woensdag : voor 23:30 uur   Donderdag
Donderdag : voor 23:30 uur   Vrijdag
Vrijdag : voor 23:30 uur   Zaterdag
Zaterdag : voor 23:59 uur    Maandag
Zondag : voor 16:30 uur    Maandag

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »